پرفروش ترین تلویزیون های LED در بازار ایران
نوشته شده توسط : افشار

 

 

 

 

 

 

 

امروزه بازار تلویزیون های LCD بسیار راکد است و بیشتر خریداران تلویزیون های LED  را نسبت به LCD های ارزان تر ترجیح می دهند.

 

 

 

در بازار هم اکنون انواع مختلفی از تلویزیون ها حضور دارند که هر کدام از تکنولوژی خاصی بهره میبرند.کمپانی های مختلف بر اساس این تکنولوژی ها و همچنین از همه مهمتر قیمت این محصولات با یکدیگر رقابت گسترده ای انجام میدهند.

 

 

 

خریداران در بازار نظر های مختلفی دارند این نظر ها در رابطه با قیمت محصولات , تکنولوژی محصولات و همچنین مدل های مختلف محصولات بیان میشود که این نظرات در بازار کم فروش و پرفروش ترین محصولات بازار را میسازد.

 

 

 

نظر فعالان بازار , تولید کنندگان , واردکنندگان و کارشناسان تلویزیون این است که مدل های LED در بازار فعلا پرفروش ترین محصولات تلویزیون ها هستند.

 

 

 

حال یکی دیگر از محبث های خریداران در بخش LED سایز اینچ این نوع محصولات است.

 

 

 

هم اکنون در بازار ایران تلویزیون های LED  با ابعاد 42 تا 47 اینچ پرفروش ترین های این محصول را میسازند.

 

 

 

اینک نیم نگاهی میکنیم بر پرفروش ترین محصولات شرکت های معروف جهان :

 

 

 

     LG

 

LG همواره سعی دارد در محصولاتی که به بازار ارائه می دهد سریع ترین تکنولوژی و مدرترین را قرار بدهد.

 

 

 

اگرچه در لحظه مدل ها و تکنولوژی ها مختلف به همراه آموزش تعمیر تلویزیون  وارد بازار میشود ولی این یک حقیقت است که مدل 42 اینچ این شرکت یکی از پرفروش ترین های بازار است.

 

 

 

از اين خانواده مدل‌های 42LED4600،42LED 5400 و 42LED5600 را از تلویزیون‌هاي LED پرفروش این برند در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت حدود یک میلیون و 250 هزار تومان، یک میلیون و 190 هزار تومان و یک میلیون و 350 هزار تومان به بازار عرضه شده‌اند.این تلویزیون‌ها کیفیت تصویر FULL HD با وضوح تصویر 1920×1080 نقطه در اینچ داشته و قابلیت پخش صدای دالبی دیجیتال، قابلیت پخش فرمت HD DIVX و… را داشته و به ورودی‌هاي HDMI،USB و… مجهزند.

 

 

 

     SONY

 

 

 

sony در بازار به عرضه کننده گران قیمت در محصولات معروف است.اما در چند سال اخیر سعی در بهبود این مشکل کرده است و حالا رقابت بسیار شدیدی با رقبای خود آغاز کرده است.نمونه های LED این شرکت به شدت پرفروش شده بطوری که بگفته ی فروشندگان شعب سونی در ایران موجودی این محصول در انبار ها به مشکل خرده است.

 

 

 

مدل KDL-46EX700 را از تلویزیون‌هاي پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی کرد که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به حسگر تشخیص حضور بیننده، سازگاری با WIFI، فناوری صرفه‌جويی در مصرف برق و… است. این تلویزیون LED با سایز 46 اینچ با قیمت حدود دو میلیون و 300 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

 

 

 

 

 

همچنین مدل KDL-46EX520 از تلویزیون‌های LED سونی با سایز 46 اینچ است که در بازار فروش بالایی دارد.

 

 

 

کیفیت پخش تصاویر وسط این تلویزیون FULL HD است و با قیمت حدود دو میلیون و 280 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

 

 

 

     SAMSUNG

 

 

 

 

 

مدیران شعب فروش سامسونگ در ایران هم اشاره ای داشتند بر پرفروش بودن مدل های 40 و 42 LED سامسونگ و همچنین آموزش تعمیرات تلویزیون .

 

 

 

همچنین مدل‌های 406960، 406260 را از نمونه‌هاي LED پرفروش با سایز 40 اینچ در بازار معرفی کرد که به ترتیب با قیمت حدود یک میلیون و 719 هزار تومان و یک میلیون و 619 هزار تومان به بازار عرضه شده‌اند. مدل‌های 46-6960 و 46-6260 نیز از تلویزیون‌های 46 اینچ LED در بازار هستند که فروش بالایی دارند. این تلويزيون‌ها نیز به ترتیب با قیمت  حدود دو میلیون و 439 هزار تومان و دو میلیون و 239 هزار تومان به بازار عرضه شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: